• ¡Welcome to Square Theme!
  • This news are in header template.
  • Please ignore this message.
Witaj! Logowanie Rejestracja


Ocena wątku:
  • 3 głosów - średnia: 3.67
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
[533] Fruit Ninja PL
#1
Siema,
mam dzisiaj dla was Fruit Ninja w javie działające w 100 % na moim 533 na dotyk.
Super gra polecam!
http://www.przeklej.pl/plik/fruit-ninja-...2ahl4ch96u

gra przetłumaczona przez Yokozuki'ego
 
Odpowiedz
#2
Leci wielki zielony kciuk za ta grę, dziękuje Big Grin
 
Odpowiedz
#3
Szału nie ma, ale lepsze to niż nic. Sterowanie dotykowe jest trochę śmieszne, można przeciągnąć to pseudo ostrze przez cały ekran i nie odrywając palca od ekranu ciąć wszystko co wylatuje. Spróbujcie zagrać na strzałkach fizycznej qwerty (wave 533)
NIE WYRAŻAM  ZGODY NA KOPIOWANIE, ROZPOWSZECHNIANIE I SPRZEDAWANIE W CZĘŚCI LUB W CAŁOŚCI ZAMIESZCZONYCH PRZEZE MNIE TREŚCI I GRAFIK BEZ MOJEJ WIEDZY.
[Obrazek: logo-wave-galaxy.png]

 
Odpowiedz
#4
No tak masz racje kiki ale lepsze to nic nic
 
Odpowiedz
#5
Hmmm... dwie kwestie:

Pierwsza- http://samsungbadaos.pl/Fruit-Ninja-sic-...5#pid24075 ale ok, niech Ci będzie wszak rozdziałka się różni

Druga- gra jest zerżnięta z innego forum, a nawet nie dałeś dopisku, że gra przetłumaczona przez Yokozuki'ego, który zajmuje się tym, a o to prosił.
[Obrazek: censored.png]
 
Odpowiedz
#6
Wg mnie dość prosta i mało wciągająca gra. Nie zatrzymała mnie na dłużej. pograłem 10 minut, stwierdziłem że nie ma za dużo do zaoferowania dla mnie i wykasowałem. Działa na 533 ale to wszystko co mogę o niej powiedzieć Smile Jak ktoś chce coś do prostego zabijania czasu to może brać, ale nie ma szału
 
Odpowiedz
#7
Dziękuję Panowie za podanie mojego tłumaczenia, myślę, że jeszcze czeka mnie wiele projektów dla platformy J2ME ale spodziewajcie się też tłumaczeń na Androida. Tam FN w javie to niestety tylko marna podróbka Tongue
 
Odpowiedz
#8
bardzo pozytywna gra Smile napewno zostawie ja sobie na telefonie
 
Odpowiedz
#9
spoko gra
 
Odpowiedz
#10
szału nie ma ale działa pograłem dosłownie 3min i wyłączyłem, myślę że jak złapie mnie kiedyś ostro dobijająca zamuła to zastanowię się czy włączyć tą gre czy nie hehe pozdro Big Grin
 
Odpowiedz
#11
mam pytanie, jak to zainstalować ? ;/
 
Odpowiedz
#12
A więc ściągasz, wgrywasz na telefon potem szukasz w telefonie klikasz na nią i instalujesz Wink
"Więc nienawidzisz go, bo życia, które on ratuje, nie są aż tyle warte, co te, które ty ratujesz."



 
Odpowiedz
  




Przeglądają: 1 gości